»Z Nemčijo smo dosegli dogovor o prihodnji uporabi e-goriv v avtomobilih.«
»Uporabimo lahko zelo veliko obstoječe tehnologije, to je prednost; izziv pa je to, da ko gre za premikanje vozila, potrebujemo štirikrat ali petkrat večjo enoto električne energije samo za proizvodnjo e-goriv.«
»Ta strah je nepotreben. Kurilno olje gorivo GK, gorivo za kmetijstvo ustreza vsem standardom za gorivo za uporabo v dizelskih motorjih.«
»Za vas je značilen zelo visok odstotek uporabe osebnih avtomobilov v prometu, s čimer se odvisnost od fosilnih goriv ne zmanjšuje, medtem pa vaš javni prevoz ostaja premalo izkoriščen.«
»To je stvar dogovora v skupini.«
»Za zdaj se nam zdi, da sintetična goriva ne spadajo v cestni promet, tudi tehnologije še niso tako razvite, da bi lahko to komentirali. Poleg tega pa sintetična goriva ne rešijo težave z onesnaženostjo zraka.«
»Za transport imamo jasno kaskado: ve se, da bodo določene količine goriv pridelovali iz biogoriv, seveda pa biogoriv ni dovolj, zato bomo imeli – ob elektriki – tudi tako imenovana e-goriva.«
»Kar 63 % voznikov e-skirojev v času prometne nesreče čelade doslej ni uporabljalo.«
»Sintetična goriva v prometu pomenijo, da se izpusti iz prometa selijo v druge sektorje. Proizvodnja sintetičnih goriv je vendarle tudi povezana z določenimi izpusti. Na eni strani tako dosežemo brezogličenje v prometu, se pa en del emisij preseli v druge sektorje.«
»Avtomobil je ne nazadnje zelo drag. Zavedati se moramo, da smo Slovenci tretji v Evropi po porabi domačega proračuna za avtomobil.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju